Contact
Veelgestelde vragen
Contact
Ik heb een klantenservice vraag, hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Wij zijn bereikbaar per chat/email via de paarse knop of via deze link Open chat.
Drukte bij onze klantenservice
Door de enorme drukte kan het wel langer duren voor we antwoorden. We vragen hiervoor uw begrip en we doen er alles aan om je zo snel mogelijk van dienst te zijn.
Zijn jullie ook telefonisch bereikbaar?
We zijn momenteel alleen via het chat/contact bereikbaar. U kunt ons wel een terugbel verzoeksturen, we bellen u dan zsm terug.
Wat zijn jullie adresgegevens?
Adres
Libasi.nl - ASWAQ BV
A. van Leeuwenhoekweg 40,
Alphen a/d Rijn, Nederland
Bedrijfsinformatie
KVK: 88159973
BTW nummer: NL864522356B01
Retouren
Retourkosten
Vanwege de hoge retourkosten zijn we helaas genoodzaakt deze kosten door te berekenen. Zonder deze maatregel zouden we onze prijzen moeten verhogen, en dat willen we liever voorkomen. Daarom vragen we u om bij het retourneren van artikelen zelf de kosten voor het retourlabel te dragen.
U kunt zelf een label aanschaffen bij een PostNL- of DHL-punt en zorg ervoor dat u een verzendbewijs ontvangt. Dit kan betekenen dat het niet altijd voordelig is om een product te retourneren, vooral wanneer de waarde van de geretourneerde producten lager is dan €15. Retourkosten worden echter vergoed bij een fout van onze kant, bijvoorbeeld als u een verkeerd product hebt ontvangen.
Kan ik mijn bestelde artikel(en) retour zenden?
Je kunt je bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit. Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Als wij de retour ontvangen hebben zullen wij het orderbedrag binnen 14 dagen aan je terugstorten. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Kan ik mijn bestelling omruilen voor een andere maat?
Indien je onverhoopt de verkeerde maat besteld hebt, mag je je bestelling retourneren, mits het product ongebruikt is en in originele verpakking zit. Je krijgt na ontvangst je geld retour. Je kunt hierop wachten, maar je kunt natuurlijk ook alvast een nieuwe bestelling plaatsen.
Bestellen en levering
Wat is de status van mijn bestelling?
Je krijgt na afronding van je bestelling een orderbevestiging van ons bestelsysteem. Zodra het pakket is ingepakt en verzonden, ontvang je via PostNL een track and trace link per mail.
Wat zijn de verzendkosten?
€5,50 voor Nederland en
€6.95 voor België en Duitsland
Gratis verzending voor bestellingen boven de €95,-
Wat is de levertijd?
Wij streven ernaar jouw bestelling de volgende dag te leveren (95% van de gevallen). – Bestellingen op maandag t/m vrijdag voor 13:00u worden de volgende dag geleverd. – Bestellingen op vrijdag na 13:00 uur t/m zondag, worden op dinsdag geleverd. Let op: In de zeer drukke periodes (Ramadan/Eid) kan uw bestelling 2-3 werkdagen vertraging oplopen. We hopen op uw begrip. Mocht u een specifieke bestelling met spoed willen ontvangen, dan kunt u dit als opmerking aangeven bij het plaatsen van de bestelling.
Wat als ik geen bestelbevestiging heb gekregen?
Nadat je een nieuwe aankoop hebt afgerekend, zou je binnen 10 minuten een bevestiging in de inbox van je e-mailprogramma moeten ontvangen. Niet gekregen? Controleer eerst je map trash/spam om zeker te weten dat de mail niet per ongeluk daar terecht is gekomen en controleer daarnaast of uw emailadres klopt (account pagina). Als dit niet zo is, neem dan contact op met onze klantenservice.
Contactformulier
Drukte bij onze klantenservice
Door de enorme drukte kan het wel langer duren voor we antwoorden. We vragen hiervoor uw begrip en we doen er alles aan om je zo snel mogelijk van dienst te zijn.
Adres
Libasi.nl - ASWAQ BV
A. van Leeuwenhoekweg 40,
Alphen a/d Rijn, Nederland
Bedrijfsinformatie
KVK: 88159973
BTW nummer: NL864522356B01